Pannenkoekenverkoop

Zoals iedereen weet kost het flink wat centen om onze leden in optimale omstandigheden hun favoriete sport te laten beoefenen. Zo streven we ernaar om ons lokaal te vernieuwen, om regelmatig nieuw vaarmateriaal aan te kopen, … Kortom alles wat nodig is om onze leden alle mogelijkheden te geven.

Om dit allemaal te kunnen bekostigen houden wij dit jaar een verkoopactie om vooral de jeugdwerking financieel te ondersteunen. We hopen via een pannenkoekenverkoop het mogelijk te maken om zo snel mogelijk twee nieuwe K2’s te kopen.

De pannenkoeken worden per kilo verkocht aan € 6 en wij kopen deze zelf aan bij Dries Pannenkoeken.

BK Lange Baan 2016

Naamloos-1.png

We hebben het positieve nieuws ontvangen dat wij in 2016 terug het BK Lange Baan mogen organiseren. Hou 9 en 10 april alvast vrij om te komen supporteren en iets te komen drinken (of deel te nemen natuurlijk). Meer info zullen we later op onze site plaatsen.

Prachtige resultaten op BK Korte Baan en BK Marathon K4

Medailles BK20151006.png

De wedstrijden zitten erop en we kunnen trots zijn op onze vaarders.
We behaalden mooie resultaten op de Belgische Kampioenschappen.

Als trainers zijn wij zeer tevreden in de motivatie en inzet die onze vaarders geven.
We kijken dan ook vol goede moed uit naar volgend jaar!

Klik op 'Lees meer' om de resultaten te bekijken.

EK Junioren en -23 Bascov-Budeasa

JonathanWC.jpg

Vandaag starten in Bascov-Budeasa (Roemenië) de Europese Kampioenschappen Sprint voor junioren en -23. Er is een grote Belgische delegatie afgevaardigd waaronder ook Jonathan Delombaerde die de K1 200m zal varen bij de -23.

Andere Belgen die deelnemen zijn Quinten de Block (K1 Junioren 1000m), Artuur Peters (K1 -23 1000m & K1 -23 500m), Neel Broekx en Daan Cox (K2 Junioren 1000m), Hermien Peters (K1 -23 1000m), Lize Broekx (K2 U23 500m met Hermien) en Kaylian Bruynseels (K1 Junioren 200m).

Zoals altijd zullen wij de wedstrijden op de voet volgen en volop supporteren voor Jonathan en de andere Belgen.

Klik op 'lees meer' voor de tijdstippen waarop de Belgen moeten varen.

Week van de sportclub

Kom op woensdag 26 augustus en/of woensdag 2 september eens langs voor een gratis initiatie kajak! Dit is het ideale moment om eens een nieuwe sport uit te proberen.

Afspraak aan ons clubhuis (Klinkaardstraat 40 - 8530 Harelbeke) om 18u00. Het enige dat jij nodig hebt, zijn kleren die nat mogen worden, een handdoek en je goed humeur. De initiatie zal duren tot 20u00 waarna je nog rustig iets in onze bar kan drinken (of buiten als het mooi weer is). Omkleden en douchen mag je gerust doen in onze kleedkamers.

Even samenvatten:

• Wanneer? Woensdag 26 augustus en 2 september
  • Hoe laat? We beginnen om 18u00 en eindigen rond 20u00
  • Waar? Klinkaardstraat 40 - 8530 Harelbeke
  • Voor wie? Iedereen vanaf 9 jaar is welkom (je moet wel 25m kunnen zwemmen)
  • Wat breng je mee? Kleren die nat mogen zijn, handdoek en je goed humeur
  • Prijs? Gratis!

Kan je niet op één van deze datums? Niet getreurd!
Je kan altijd 3 keer gratis komen proberen, meer info vind je bij zelf kajakken.