Een korte update :)

Update20160617.png

Het vorige nieuwsbericht is al drie maanden geleden.
Gelukkig is er in die drie maand wel nog wat gebeurd in onze club.
Daarom toch nog even enkele nieuwtjes:

-   Een echte 'sterre' in onze club
    -   De Watersportdag
    -   HKV Loods 2.0
    -   Proficiat, het is een meisje!

Het "WOW"-effect

wow20160331.png

Twee weken geleden had iedereen die in de club toekwam dezelfde reactie: WOW!

Al jaren hebben we in de club een plaatsgebrek. Nu hebben we zowel in het schaap (de botenruimte onder de club) als in de loods vrije plaatsen. Maar dat is niet het enige. De hoezen voor onze boten zitten opeens in dozen. Er is een rek bijgemaakt in de garage om dingen proper op te bergen. En het lijkt net alsof de garage in een weekend tijd verdubbeld is van grootte! Het kan er natuurlijk ook gewoon aan liggen dat alles terug op zijn juiste plaats ligt. Maar het resultaat mag er zeker wezen.

Prettige feesten!

Nieuwjaar2016.jpg

De trainers en het bestuur wensen u een prettig 2016 toe.
We hopen dat het een jaar kan worden met veel leuke herinneringen op zowel sportief als sociaal vlak.

Live your life like it's your last.

Pannenkoekenverkoop

Zoals iedereen weet kost het flink wat centen om onze leden in optimale omstandigheden hun favoriete sport te laten beoefenen. Zo streven we ernaar om ons lokaal te vernieuwen, om regelmatig nieuw vaarmateriaal aan te kopen, … Kortom alles wat nodig is om onze leden alle mogelijkheden te geven.

Om dit allemaal te kunnen bekostigen houden wij dit jaar een verkoopactie om vooral de jeugdwerking financieel te ondersteunen. We hopen via een pannenkoekenverkoop het mogelijk te maken om zo snel mogelijk twee nieuwe K2’s te kopen.

De pannenkoeken worden per kilo verkocht aan € 6 en wij kopen deze zelf aan bij Dries Pannenkoeken.

BK Lange Baan 2016

Naamloos-1.png

We hebben het positieve nieuws ontvangen dat wij in 2016 terug het BK Lange Baan mogen organiseren. Hou 9 en 10 april alvast vrij om te komen supporteren en iets te komen drinken (of deel te nemen natuurlijk). Meer info zullen we later op onze site plaatsen.