Prachtige resultaten op BK Korte Baan en BK Marathon K4

Medailles BK20151006.png

De wedstrijden zitten erop en we kunnen trots zijn op onze vaarders.
We behaalden mooie resultaten op de Belgische Kampioenschappen.

Als trainers zijn wij zeer tevreden in de motivatie en inzet die onze vaarders geven.
We kijken dan ook vol goede moed uit naar volgend jaar!

Klik op 'Lees meer' om de resultaten te bekijken.

EK Junioren en -23 Bascov-Budeasa

JonathanWC.jpg

Vandaag starten in Bascov-Budeasa (Roemenië) de Europese Kampioenschappen Sprint voor junioren en -23. Er is een grote Belgische delegatie afgevaardigd waaronder ook Jonathan Delombaerde die de K1 200m zal varen bij de -23.

Andere Belgen die deelnemen zijn Quinten de Block (K1 Junioren 1000m), Artuur Peters (K1 -23 1000m & K1 -23 500m), Neel Broekx en Daan Cox (K2 Junioren 1000m), Hermien Peters (K1 -23 1000m), Lize Broekx (K2 U23 500m met Hermien) en Kaylian Bruynseels (K1 Junioren 200m).

Zoals altijd zullen wij de wedstrijden op de voet volgen en volop supporteren voor Jonathan en de andere Belgen.

Klik op 'lees meer' voor de tijdstippen waarop de Belgen moeten varen.

Week van de sportclub

Kom op woensdag 26 augustus en/of woensdag 2 september eens langs voor een gratis initiatie kajak! Dit is het ideale moment om eens een nieuwe sport uit te proberen.

Afspraak aan ons clubhuis (Klinkaardstraat 40 - 8530 Harelbeke) om 18u00. Het enige dat jij nodig hebt, zijn kleren die nat mogen worden, een handdoek en je goed humeur. De initiatie zal duren tot 20u00 waarna je nog rustig iets in onze bar kan drinken (of buiten als het mooi weer is). Omkleden en douchen mag je gerust doen in onze kleedkamers.

Even samenvatten:

• Wanneer? Woensdag 26 augustus en 2 september
  • Hoe laat? We beginnen om 18u00 en eindigen rond 20u00
  • Waar? Klinkaardstraat 40 - 8530 Harelbeke
  • Voor wie? Iedereen vanaf 9 jaar is welkom (je moet wel 25m kunnen zwemmen)
  • Wat breng je mee? Kleren die nat mogen zijn, handdoek en je goed humeur
  • Prijs? Gratis!

Kan je niet op één van deze datums? Niet getreurd!
Je kan altijd 3 keer gratis komen proberen, meer info vind je bij zelf kajakken.

WK Milaan

JonathanJoeriMilaan2015Promo.jpg

Van woensdag 19 augustus t.e.m. zondag 23 augustus organiseert het ICF het WK Kajak Sprint in Milaan.

De Belgische nationale ploeg zal vertegenwoordigd zijn met een ploeg van 8 atleten. Jonathan Delombaerde is opnieuw geselecteerd en zal samen met Joeri Weckx van Neerpelt aantreden in de K2 200m.

Dit WK telt tevens als kwalificatie voor de Olympische Spelen van Rio 2016. Om een ticket voor de Spelen te veroveren moeten de Belgische K2's telkens bij de eerste 6 eindigen. Voor de K1 Heren 200m (Maxime Richard) moet top 8 gevaren worden en voor de K1 1000m (Artuur Peters) top 7.

Wij supporteren volop voor alle Belgen en in het bijzonder voor Jonathan en Joeri!

Klik op 'lees meer' voor de tijdstippen waarop de Belgen moeten varen.

Wedstrijdseizoen komt eraan

10515329_862347937109289_2164402860925699460_o20150805.jpg

De wedstrijden komen er opnieuw aan. Nog een paar weken en onze vaarders proberen een zo goed mogelijke tijd en plaats te varen. Kom gerust eens langs om te supporteren.

Tijdens deze weekends zijn er geen initiaties op vrijdag en zondag. Op woensdag kan je wel gewoon langskomen voor een initiatie.

Klik op 'Lees meer' voor de data van de wedstrijden.