Wereldbeker Duisburg 2015

WC Duisburg 2015.jpg

Dit weekend gaat Wereldbeker 2 Sprint door in Duisburg. Er komen ook heel wat Belgen aan de start. Toon Broekx vaart met Olivier Cauwenbergh de K2 1000m, Hermien Peters en Lize Broekx nemen deel aan de K1 500m en Laurens Pannecoucke en Artuur Peters varen allebei de K1 1000m. Voor Artuur, vorig jaar wereldkampioen op de K1 1000m junioren in Szeged, is dit zijn debuut bij de senioren.

Onze eigen Jonathan Delombaerde eindigde op de selectietesten van 9 mei met een tijd van 36"340 2de op slechts 3 hondersten van Maxime Richard, meervoudig wereldkampioen wildwater sprint en vorig jaar onder andere nog 2 keer 5de in de wereldbekers. Zowel Jonathan als Maxime varen dus de K1 200m in Duisburg.

Programma en uitslagen BK online

DSC_0263.JPG

Dit weekend gaat in onze club het BK Lange Baan door. Deze morgen hebben de pupillen en miniemen al het parcours van de jeugdspelen gevaren en om 15 bijten de senioren dames in hun K1 de spits af van de lange baanwedstrijden. Vanavond sluiten we af met de K1 senioren heren om 17u en daarna nog de wedstrijden over 1000m voor de miniemen jongens en meisjes die ook deel uitmaken van de jeugdspelen.

Het programma is te vinden op onze BK pagina.

UPDATE: Ondertussen zit ons BK er op. De uitslagen kan je terugvinden op onze BK pagina.

Druk weekend achter de rug ...

11187156_986697054674376_5586592127864833954_o.jpg

Het afgelopen weekend was een druk weekend voor onze club. We hadden natuurlijk de Watersportdag die doorging in onze club. Maar we zouden bijna vergeten dat er ook polowedstrijden op het programma stonden. Onze 2 poloploegen vertrokken vrijdagavond richting Boom om daar de zaterdag deel te nemen aan de Schorrecup en de zondag aan te treden op de tweede speeldag van het Belgisch Kampioenschap Kajakpolo

Nieuwe website

Welkom op onze nieuwe website. We hebben er lang aan gewerkt maar hij is eindelijk klaar. Net zoals op onze vorige site zal je alle info over onze club terugvinden. Maar we hebben ook gezorgd voor veel nieuwe functionaliteit. Clubleden zullen zich vanaf nu online moeten inschrijven voor activiteiten, ook het trainingsschema zullen jullie online terugvinden (we versturen het ook nog via mail).

Kijk maar eens rond, en clubleden kunnen zich alvast registreren. ;)

PS: De website is nog niet optimaal voor mobiel gebruik. We zullen daar echter wel blijven aan werken, maar momenteel zal je merken dat onze website soms raar zal doen op een mobiel toestel.

Resultaten BK Lange Baan + Sprint 2014

Het afgelopen BK was opnieuw een succes. We hadden dit jaar 200 deelnemers en ondanks de slechte voorspellingen was het zaterdag toch nog een mooie dag en al was de zon dan niet zo aanwezig, ook vandaag zijn we van grote regenbuien gespaard gebleven. De resultaten kan je vinden op onze BK pagina.

Bedankt aan alle deelnemers en supporters voor de talrijke opkomst en de enthousiaste aanmoedigingen. Ook bedankt aan onze sponsors voor jullie steun en een dikke merci aan de vele vrijwilligers die dit weekend opnieuw klaarstonden om alles te helpen in goede banen leiden!