Druk weekend achter de rug ...

11187156_986697054674376_5586592127864833954_o.jpg

Het afgelopen weekend was een druk weekend voor onze club. We hadden natuurlijk de Watersportdag die doorging in onze club. Maar we zouden bijna vergeten dat er ook polowedstrijden op het programma stonden. Onze 2 poloploegen vertrokken vrijdagavond richting Boom om daar de zaterdag deel te nemen aan de Schorrecup en de zondag aan te treden op de tweede speeldag van het Belgisch Kampioenschap Kajakpolo

Nieuwe website

Welkom op onze nieuwe website. We hebben er lang aan gewerkt maar hij is eindelijk klaar. Net zoals op onze vorige site zal je alle info over onze club terugvinden. Maar we hebben ook gezorgd voor veel nieuwe functionaliteit. Clubleden zullen zich vanaf nu online moeten inschrijven voor activiteiten, ook het trainingsschema zullen jullie online terugvinden (we versturen het ook nog via mail).

Kijk maar eens rond, en clubleden kunnen zich alvast registreren. ;)

PS: De website is nog niet optimaal voor mobiel gebruik. We zullen daar echter wel blijven aan werken, maar momenteel zal je merken dat onze website soms raar zal doen op een mobiel toestel.

Resultaten BK Lange Baan + Sprint 2014

Het afgelopen BK was opnieuw een succes. We hadden dit jaar 200 deelnemers en ondanks de slechte voorspellingen was het zaterdag toch nog een mooie dag en al was de zon dan niet zo aanwezig, ook vandaag zijn we van grote regenbuien gespaard gebleven. De resultaten kan je vinden op onze BK pagina.

Bedankt aan alle deelnemers en supporters voor de talrijke opkomst en de enthousiaste aanmoedigingen. Ook bedankt aan onze sponsors voor jullie steun en een dikke merci aan de vele vrijwilligers die dit weekend opnieuw klaarstonden om alles te helpen in goede banen leiden!

Programma BK Lange Baan + 100m Sprint

BK2014.jpg

Het programma voor het BK Lange Baan volgende week is vanaf nu online te vinden op de pagina voor het BK.

We hopen jullie allemaal te verwelkomen, op of naast het water!

WK Sprint Junioren en -23 2014

Szeged2014.png

Gisteren is het WK Sprint voor Junioren en -23 begonnen in Szeged, Hongarije. Voor België zijn heel wat deelnemers afgevaardigd waaronder ook Jonathan Delombaerde die opnieuw de K2 Heren -23 200m vaart met Joeri Weckx. Vorig jaar werden ze op dezelfde afstand 6de op het WK in Canada en dit jaar behaalden ze al een 2de plaats in de B finale van de werelbeker in Racice (11de in totaal) en een 7de plaats in de halve finale van de werelbeker in Szeged.