Programma BK Lange Baan + 100m Sprint

BK2014.jpg

Het programma voor het BK Lange Baan volgende week is vanaf nu online te vinden op de pagina voor het BK.

We hopen jullie allemaal te verwelkomen, op of naast het water!

WK Sprint Junioren en -23 2014

Szeged2014.png

Gisteren is het WK Sprint voor Junioren en -23 begonnen in Szeged, Hongarije. Voor België zijn heel wat deelnemers afgevaardigd waaronder ook Jonathan Delombaerde die opnieuw de K2 Heren -23 200m vaart met Joeri Weckx. Vorig jaar werden ze op dezelfde afstand 6de op het WK in Canada en dit jaar behaalden ze al een 2de plaats in de B finale van de werelbeker in Racice (11de in totaal) en een 7de plaats in de halve finale van de werelbeker in Szeged.

Wereldbeker Racice

WBRacice2014.png

Dit weekend, van 16 t.e.m. 18 mei, vindt de tweede wereldbeker lijn plaats in Racice. Dit is ook de eerste wereldbekerwedstrijd van dit seizoen waar de Belgen zullen aan deelnemen. Jonathan Delombaerde vaart opnieuw samen met Joeri Weckx de K2 200m, het nummer waarop ze vorig jaar op het WK -23 in Welland, Canada 6de werden.

Watersportdag

Watersportdag2014.jpg

Heb je altijd al eens willen kajakken? Of je hebt het al eens gedaan, maar zou het graag nog eens doen? Kom eens langs op 18 mei tussen 11u en 17u!
Iedereen is welkom!

Uitslagen HKV Cross

Onze HKV Cross was dit jaar een groot succes. We mochten rekenen op meer dan 90 deelnemers die onder een droge hemel de wedstrijden konden afwerken. Door de overvloedige regenval van de afgelopen dagen lag het parcours er wel nog modderig bij en we konden dan ook spreken van een echte cross!
Bedankt aan alle enthousiaste medewerkers en deelnemers en we hopen jullie volgend jaar terug te zien!