Wereldbeker Racice

WBRacice2014.png

Dit weekend, van 16 t.e.m. 18 mei, vindt de tweede wereldbeker lijn plaats in Racice. Dit is ook de eerste wereldbekerwedstrijd van dit seizoen waar de Belgen zullen aan deelnemen. Jonathan Delombaerde vaart opnieuw samen met Joeri Weckx de K2 200m, het nummer waarop ze vorig jaar op het WK -23 in Welland, Canada 6de werden.

Watersportdag

Watersportdag2014.jpg

Heb je altijd al eens willen kajakken? Of je hebt het al eens gedaan, maar zou het graag nog eens doen? Kom eens langs op 18 mei tussen 11u en 17u!
Iedereen is welkom!

Uitslagen HKV Cross

Onze HKV Cross was dit jaar een groot succes. We mochten rekenen op meer dan 90 deelnemers die onder een droge hemel de wedstrijden konden afwerken. Door de overvloedige regenval van de afgelopen dagen lag het parcours er wel nog modderig bij en we konden dan ook spreken van een echte cross!
Bedankt aan alle enthousiaste medewerkers en deelnemers en we hopen jullie volgend jaar terug te zien!

Programma HKV Cross 2014

Het programma voor de HKV Cross 2014 is nu te vinden onder downloads. Opgelet de uren zijn wat gewijzigd doordat we een aantal wedstrijden hebben samengevoegd. We starten ook een half uurtje later dan voorzien dus de voorvergadering is pas om 13u30.

HKV Cross 2014

HKVCross2014.png

Op 2 februari organiseren wij voor de 3de keer onze HKV Cross. De afstanden en het parcours zijn iets gewijzigd ten opzichte van de vorige jaren. De rondes zijn iets korter geworden waardoor er voor het publiek meer te zien is.

Er zijn nu wedstrijden van 1000m tot 4500m afhankelijk van de categorie en om achteraf wat op te warmen krijgt elke deelnemer na aankomst opnieuw een warme chocomelk. Inschrijven kan tot 22 januari via mail.