Het "WOW"-effect

wow20160331.png

Twee weken geleden had iedereen die in de club toekwam dezelfde reactie: WOW!

Al jaren hebben we in de club een plaatsgebrek. Nu hebben we zowel in het schaap (de botenruimte onder de club) als in de loods vrije plaatsen. Maar dat is niet het enige. De hoezen voor onze boten zitten opeens in dozen. Er is een rek bijgemaakt in de garage om dingen proper op te bergen. En het lijkt net alsof de garage in een weekend tijd verdubbeld is van grootte! Het kan er natuurlijk ook gewoon aan liggen dat alles terug op zijn juiste plaats ligt. Maar het resultaat mag er zeker wezen.

Dit alles gebeurde natuurlijk niet vanzelf. Het begon met het plan om terug eens een werkdag te organiseren. Het moest gedaan zijn met het rondslingerend materiaal en alles wat we niet meer nodig hadden ging direct de container in.

Alvast bedankt aan alle helpende handen en ook een dikke dankjewel aan diegene die op voorhand de hele club zijn rond geweest en duidelijk hebben aangebracht wat weg mocht en wat niet.

Nu hopen we gewoon dat het materiaal niet opeens terug op magische wijze zal rondslingeren.
(Een mens mag toch hopen?)

Samen gaan we voor een nette en propere club!